___ --> MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Why won't somebody come and save me from this, make it end?
Whatsapp grubunuza alin lan beni mesaj atin eger varsa grubunuz

Sa telli ben as

Koskoca 2 seneden sonra ayrılmıştık. Canımın içi dediğinde anlamalıydım canımı çok yakacağını. Ya öyle bi sarılırdı ki tüm dünya dururdu o an, öyle güzel bir histi ki. Bak hatta bir keresinde tam yarım saat sokağın ortasında sarılmıştık, en son ben susamıştım da ondan sarılmayı bırakmıştık. Ha deyince insanın karşısına çıkmaz böyleleri. Ya annemle bile tanışmıştı hatta abimle de tanıştıracaktım. Olmamalıydı be böyle. Sabahları aradığında o cızırtılı sesi beni huzurla dolduruyodu. Bana papatyam dediğinde dünyaları unutuyodum. Bi de çok utangaçtı, ben de öyleydim hoş. Sevmeye kıyamazdı. Sonra aramız bozuldu sebepsiz yere. Benden uzaklaştı, benimle konuşmadı, sabahları aramadı, papatyam demedi, daha kötüsü bana hiç sarılmadı. Ben yine bir gün her zaman buluştuğumuz kafede tek başıma elime çayımı almış bunları düşünürken yanıma yaklaştı, kalbin çok hızlı atıyor, bana sinirli misin hala dedi. Ya yüzsüze bakar mısın dedim sessizce ama onun duyamayacağı şekilde. Ayıp ediyosun be papatyam demesin mi. Şaşırdım, beni yine şaşırtmıştı. 2 senelik ilişkimizin bitmesinden daha fazla şaşırtamazdı ama. Neyse elini elimin üstüne koydu, hemen çektim. Kalktım ayağa bir bardak sıcak çayı kafasından aşağı döktüm, sıçradı önce, geriye adım attı sonra güldü işte, ben orada, onun o gülüşünde kaybolurken yanımdaki sandalyeye oturdu. Kalbim ilk gün olduğu gibi yine o yanımdayken çok hızlı atmaya başlamıştı. Sakin ol, seni yeniden incitmeye gelmedim dedi. Ne olup bittiğini anlamadan konuşmamız gerek dedi. Tamam otur derdim ama sen çoktan oturdun dedim. Gözlerini devirdi, tam o anda sımsıkı kapattı. Bana döndü sonra hazır mısın dedi, içimden ben hep hazırdım dedim, açtı gözlerini aha böyle eşek kadar pembe bişey oldular. Dedi ben kurt oldum. Lan yürü git ben de bişey anlatacaksın sandım dedim. Teen wolf izlesen demezdin bunu, pembe gözlü kurt mu olurmuş light kurt dedim ve dalga geçer gibi güldüm. Kalktım masadan. Tam gidecekken bi kükreme gibi ses çıkardı hayır ayı mısın o nasıl sesti, kurtsun sen az havalı ol. Gözüne çöp tıkanmış lavabo misali gak guk bişeyler diyor ama o an tipine odaklandığımdan bişey de diyemiyorum. Eli yüzü kapandı kıllardan falan. Bi garip oldu. Dedi bu sebepten senden uzaklaştım, sana zarar vermemek için. O anda sarıldım, o da sarıldı hayvan gibi. Dedim bi düzelsene, böyle hoş olmuyor. Aldı beni sırtına dedim nabıyon hayvan az nazik ol.Biliyodum yani hayvan gelmişti, hayvan gidecekti. Sus be kızım bi dırdır etme ya dedi ve tövbe bismillahlık bi şekilde koşmaya başladı. Ben sarılıyorum tabi korkudan. Sonra evin önüne getirdi beni.2 otobüslük yerden dakikalar içinde geldik resmen. Neyse annem görse ne derim sonuçta ayrıldığımızı biliyor diye düşünürken pat diye binadan çıkmasın mı annem. Bu hala tüylü kıllı tabi. Benim zaten midem bulanır öyle. Annem hep senin bol sakallı bıyıklı bi kocan olacak, sen kılsın o da kıl olacak kızım derdi. Kulağıma eğilidi, bunu hatırlatıp güldü. Sonra kurt olduğunı abime, babama falan da anlattık. Hiç yadırgamadılar, sanki yıllardır böyle bir damat bekliyormuş gibiydiler. O gün bugündür yeniden beraberiz. Annem sıkıldıkça damat çıkar bakıyım şu pembe gözlerini diyor. Abim tasmayla arada mahalleye çıkarıyor falan hava atmak için. Babam sevgilim sayesinde nakliye şirketi kurdu, hamallık yaptırıyor. Geçen bi evi taşırlarken inanır mısınız hiç uğraşmayalım ya deyip kamyonu eve sokmuş. Düşünceli sevgilim benim ya.Sonra arada markette çalışıyor, teyzeler gelip şımarık çocukları için kız bakıyım abisi şuna deyince çıkarıyor toynak gibi tırnakları benimki, iki hav huv ses yapıyor, çocuklar isimlerini unutuyor ulan.Kızlar kıskanın diye söylemiyorum ama yol da hep bedavaya geliyor :dd

kafasiolmasaguzelkiz:

hayatmavisi:

Misafir çocuğu odama gelince

Ben kapıyı yüzüne kapatıyom asdhgsdasda

kitaplardayasamaliyim:

Abim bensiz yasayamiyor

En yakın arkadaş dediğin, senin ne hissettiğini tek bakışta anlayabilendir.